Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
HABERLER
 

Sağlık sektöründe : Hasta Memnuniyeti

Tıbbın birçok ana branşında gündüz ve gece poliklinik hizmetlerinin yanı sıra doğum, ameliyat, acil ve ambulans hizmetlerinin verildiği Hastanemizde öncelikli hedef hasta memnuniyeti.

Yaklaşık 8 yıl evvel hizmet yaşamına başlayan hastanemizde ilk günkü heyecan ve başarı hırsıyla takım ruhunu içinde yaşatan, deneyimli ve dinamik uzman kadromuzla tercih edilen bir sağlık kuruluşu olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.

Ülkemizde 1983’lerden sonra gelişmeye başlayan özel sağlık hizmetlerinin 90’lı yıllardan sonra parlak bir geleceğe doğru ilerlemektedir.

“Sağlık kuruluşlarının yoğun rekabet ortamında olduğu günümüzde; hastaneler, hastalar tarafından tercih edilebilmek için hasta odaklı olarak çalışmak ve onlara kaliteli hizmet sunmaya özen göstermek durumundadır. Bir sağlık kuruluşunu diğer bir sağlık kuruluşundan farklı kılan en önemli faktörlerden birisi, rakiplerden daha yüksek kalitede hizmet üretmesi ve sunmasıdır. Burada önemli olan, hastaların bekledikleri kalitedeki hizmeti onlara sunmaktadır. Sunulan hizmetin kalitesinin tatmin edici olup olmadığı kararını hastalar vermektedir.

Bu nedenle beklenen hizmeti sunabilmek için hasta beklentilerini tespit etmek gereklidir.
Hastanemizde düzenli olarak hasta ve yakınlarına memnuniyet anketleri düzenlenmekte, günlük rutin yatan hasta ziyaretleri gerçekleştirilmekte ve hastaneyi terk ettikten sonra telefon ile görüş, öneri ve şikayetler alınmaktadır. Böylece hastalarımız sadece teşhis ve tedavide değil, santralden, danışmaya, oda hizmetlerinden, yemek sunumuna kadar eksiklerimizi görmemize ve kalitemizi yükseltmeye yardımcı oluyorlar.

“En iyi reklam tavsiye ile yapılan reklamdır” sloganıyla hareket eden hastanemizde “hasta memnuniyeti” her zaman ön planda tutulmaktadır.

HASTA MEMNUıYETıNDE “HASTA HOSTESLERı” YÜKÜ HAFıFLETıYOR

Hastaları, hasta ziyaretçilerini ve gelen misafirleri hastaneye adım attığı andan itibaren karşılayıp, yönlendirme ve bilgilendirme konularında özel olarak yetiştirilen hasta hostesleri hastanın yükünü hafifletiyor.

Hastalar artık evrak işleriyle uğraşmamak, güler yüzlü elemanlarla iletişim içinde olmak istiyorlar. ışte bunun için kuruluşumuzdan beri mevcut olan “hasta kabul” kadromuz hastalarımızın evrak işlerini hallediyor, gidecekleri bölüme yönlendiriyor ve hastaneden çıkana kadar eşlik ederek, her türlü konuda onlara yardımcı oluyorlar.

Hasta hostesi olmanın ciddi bir eğitim iştir. Özellikle de iletişim becerileri çok gelişmiş bayanları tercih ediyor, hosteslerimizi kendi bünyemizde de ciddi eğitimlerden geçiriyoruz.

26 kişiden oluşan kadromuz ile yıllardır hastalarımızın hizmetindeyiz. Hostes seçerken daha önce bu alanda deneyimli olmalarına, fiziki olarak güzel ve bakımlı olmalarına, özellikle insanları seven, güler yüzlü ve iletişimi güçlü kişiler olmasına dikkat ediyoruz.

Hastanemizin her bölümünde hasta hosteslerine rastlamanız mümkündür.

Poliklinik hizmetleri yanı sıra; acil, ultrason, endoskopi, laboratuar gibi bölümlerde, ameliyat öncesi ve sonrası da hastalarımızla ilgilenen hasta hosteslerimiz nöbetleşerek 24 saat hastalarımızın hizmetindedir.

Hasta hostesleri pek çok şeyi hallederek, hem hekimin hem de hastanın işini kolaylaştırıyorlar. Dolayısıyla, herkesin işi hafifliyor ve herkes memnun kalıyor.

Ekleme tarihi: 1/18/2008